Urkel-Bot op het Slechte Pad!
Als Steve Urkel onze vrienden wil helpen met het vinden van de Urkel-bot, stuiten ze op de Urkel-bot die op hol sloeg en het Chicago museum ontvluchte! Het mysterie wordt nog groter als een Technomancer opduikt en alle robots bestuurt!