Massacontrole
Terwijl hij de afstandsbediening van de tv zoekt, ontdekt Grizzy een apparaat dat verschillende functies bestuurt in de blokhut. Hup! Eén knop en het licht is aan! Hup! Een andere knop overziet alle hoeken en gaten van het huis.