Inspecteur Grizzy
Voor de blokhut van de boswachter staat een bestelbus om een krat vol potten chocoladepasta af te leveren. Terwijl Grizzy en de Lemmingen ruzie maken over een breekijzer om het te openen, steelt iemand anders het krat.