De snuffelende wasbeer
Grizzy’s laatste pot chocopasta is gepikt door de Lemmings, die er stiekem van smullen. Om de verstopplek van de Lemmings te vinden, richt Grizzy een wasbeer af die net zo’n goede reukzin heeft als een truffelhond.