Schoonmaakbeer
Grizzy wil de berin waar hij verliefd op is een mooie plastic ring geven. Maar omdat hij hem tussen het afval heeft gevonden, moet hij hem eerst schoonmaken, en de Lemmings gebruiken het enige stuk zeep al als bobslee.