Beestachtig spel
In een mysterieuze grot ontdekken Grizzy en de Lemmings een magisch ganzenbord. De gebeurtenissen op de speelvakjes komen tot leven als de spelers erop gaan staan. Zodra Grizzy en de Lemmings dat in de gaten krijgen, is het al te laat om te stoppen.