De bouwbeer
De Lemmingen hebben dikke pret met het afbreken en weer opbouwen van hun Kapla-bouwsels. Grizzy merkt dat de berin waar hij verliefd op is onder de indruk is van het bouwwerk van de Lemmingen en doet net of het zijn kunstwerk is.