Berenschat
Grizzy en de Lemmings ontdekken met een oude schatkaart onder de houten vloer van de blokhut de ingang naar een ondergrondse gang. Als ze nog eens goed kijken lijkt de afbeelding van de schat wel heel erg op een gigantische pot chocoladepasta.