Dwalende geesten
Grizzy vindt een pop die de geesten van levende wezens kan verwisselen en raakt gevangen in het lichaam van een rendier. Hij probeert de verwisseling ongedaan te maken, maar de Lemmings stelen de pop om in een patrijs te veranderen en weg te vliegen.