Sta niet op m'n tennisschoenen
De Lemmings hebben een verslavend spelletje bedacht met de nieuwe sportschoenen van de boswachter, maar Grizzy vindt zijn rust belangrijker. Hij neemt de schoenen in beslag en merkt al snel dat ze veel lekkerder zitten dan zijn slippers.