Transformerende beer
Grizzy ligt met rugpijn op de bank en heeft totaal geen zin om op te staan. Hij bedenkt slimme manieren om alles van een afstandje te doen. Zo pikt hij de radiografisch bestuurbare speelgoedrobot van de Lemmings in om als butler te gebruiken.