Beerkiten
De Lemmingen zijn aan het kitesurfen met een zelfgemaakte vlieger. Grizzy ziet de berin op wie hij verliefd is bewonderend toekijken en besluit een vlieger te maken die veel geavanceerder is dan die van de Lemmingen.