Piñatafeest
Grizzy vindt een piñata in de woonkamer van de boswachter. Het lijkt hem leuk om het beeld van papier-maché met een knuppel kapot te slaan. De Lemmings vinden het leuker om met de piñata rond te zwaaien en willen voorkomen dat Grizzy hem stukmaakt.