Het voodoo-dekentje
De Lemmingen bereiden een verrukkelijke middagsnack met de laatste pot chocoladepasta in de kast. Helaas, Grizzy is in aantocht! Overrompeld verstoppen de Lemmingen de pot in een kruikenzak in de vorm van een knuffelbeer.