Magnetische beer
Grizzy kan zijn ogen niet geloven als hij objecten uit zichzelf ziet bewegen. Als hij beseft dat de Lemmingen met een bijzonder krachtige magneet aan het spelen zijn, krijgt hij een geniaal idee.