Beer op hoogspanning
De lemmingen hebben een dansfeest. Als Grizzy hun ghettoblaster in de rivier gooit, veroorzaakt hij een algemene stroomuitval. Als hij geen alternatieve energiebron vindt, kan hij z'n tv-avondje wel vergeten!