Berengeluk
Grizzy heeft overduidelijk zijn dag niet: nadat hij zichzelf belachelijk heeft gemaakt in het bijzijn van de berin op wie hij verliefd is, wordt hij uit de blokhut verjaagd door de Lemmingen die in topvorm zijn.