Berenkriebel
Grizzy ontdekt dat de bezeten 'breakdance' die de Lemmingen doen, eigenlijk te wijten is aan de vlooien waardoor ze worden geteisterd. Als Grizzy ook vlooien krijgt, is de paniek compleet!