Anis Don Demina
Tareq besöker artisten Anis Don Demina. Förutom att skapa en trerätters meny gör de även en hitlåt som handlar om Anis favoriträtt crème brûlée. Och Tareq tar sig an utmaningen att rappa för första gången.