Anna Lindmarker
Nyhetsankaret Anna Lindmarker bjuder in till radhuset där hon bor med sina tre hundar. Tareq får en utmaning då Anna har bjudit in sin bokklubb: Anja Lundqvist, Julia Dufvenius, Lottie Bysell och Anna Suatan.