Robin Bengtsson
Hemma hos melodifestivalvinnaren Robin Bengtsson är det vardagspussel på menyn, men Robin vill lära sig laga en bra dejträtt till sambon Sigrid Bernson. Tareq ber Robin ta fram gitarren så de kan sjunga Robins favoritcountrylåt tillsammans.