Klas Eriksson
Klas Eriksson, andra halvan av Leif och Billy, öppnar kylen och avslöjar sitt ömma förhållande till kött. Det är råvaror i lyxklass och Tareq blir eld och lågor. Klas lär Tareq att meditera och Klas flickvän Julia är middagsgäst.