Filip Lamprecht
Charmige Filip Lamprecht har ett stort matintresse och vill lära sig allt av mästerkocken Tareq som oväntat hittar en livs levande råvara i skafferiet. Middagsgäst är Filips älskade mamma Kristin Kaspersen.