Patrick Ekwall
Sportjournalisten Patrick Ekwall öppnar kylen och erkänner att han fuskat lite med innehållet inför att Tareq ska komma på besök. Patrick har startat en ny karriär som thrillerförfattare och avslöjar hur man skriver en spännande roman.