Peter Magnusson
Skådespelaren Peter Magnusson visar upp ett ganska tomt kylskåp och Tareq sätts verkligen på prov. Det blir en hel del prat om Peters podcast om relationer. Middagen gästas av poddpartnern Martin Persson och artisten Johanna Frostling.