Rickard Olsson
Folkkäre programledaren Rickard Olsson ska snart flytta från sitt vackra hus vid vattnet. Tillsammans lagar han och Tareq en sista måltid. Rickard får visa upp sina sju grillar och Tareq blir avundsjuk på hans surfman cave.