Gert Wingårdh
Vi besöker arkitekten Gert Wingårdh i hans smakfulla västkusthus. Gert är en van matlagare som inte gillar sällskap i köket. Har Tareq en chans att imponera på Gert och hans fru med en värdig trerättersmeny på det de hittar i hans kylskåp?