Mikkey Dee
Tareq beger sig till västkusten och Mikkey Dee. Vad har en rockstjärna i kylen och hackar Mikkey lök lika bra som han spelar trummor? Mikkey sätter både fru och son i arbete och ägnar sig åt det han gör allra bäst - nämligen att snacka.