Lotta Engberg
Tareq öppnar kylen hos schlagerdrottningen Lotta Engberg och hennes sambo doktor Mikael Sandström i deras kärleksnäste på västkusten. Lotta och Tareq stämmer upp i en ljuv duett vid den vita flygeln.