Sofia Wistam
På en vacker skärgårdsö bjuder programledaren Sofia Wistam in Tareq på kylskåpsrensning efter sommaren. Sofia är en ganska kräsen matlagare och Tareq får en rejäl utmaning med många gäster runt matbordet.