Linda Bengtzing
Schlagerveteranen Linda Bengtzing bjuder in Tareq till sin husbil som hon reser landet runt med på turné. Bra mat på vägarna är uppdraget i dagens trerätters meny och Tareq får tips på hur man framför en riktig schlagerhit.