Lee Christiernsson
Tareq kikar in i kylskåpet hos Lee Christiernsson som vi lärde känna som snickar-Björn, men som nu är Lee. Lee berättar om drömmarna om framtiden. Till middagen ansluter nya flickvännen Petra.