Sarah Sjöström
Tareq är lite extra starstruck när han besöker simmaren och OS-medaljören Sarah Sjöström. Kylskåpet saknar en del råvaror men Sarah har en trädgård där de skördar flera ingredienser. Sarahs man Johan och en oväntad inneboende gästar middagen.