Markus Granseth
Programledaren Markus Granseth visar sig ha militärisk ordning hemma, och öppnar sitt hemliga preppingförråd för Tareq. Väl till bords är det sexåringen i familjen som är den knepigaste matkritikern att göra nöjd.