Simularea gândirii obsesive
Leonard încearcă să îl calmeze pe Sheldon după ce o greșeală din trecut iese la iveală, însă Sheldon îl pedepsește pe Leonard și îl face „să meargă o milă în pantofii lui”. Penny o confruntă pe fosta iubită a lui Raj, Lucy.