Înlocuirea profesorului Proton
Sheldon se simte dat la o parte când profesorul Proton îi cere sfaturi lui Leonard, nu lui, și vrea să se răzbune împrietenindu-se cu un prezentator TV rival, Bill Nye. Raj se supără pe Howard că i-a stricat seara cu fetele.