Recalibrarea ocupației
Sheldon este obligat să ia o vacanță și încearcă să se relaxeze, dar ajunge să petreacă mult timp cu Penny după ce aceasta demisionează. Între timp, Leonard încearcă să o sprijine pe Penny și Bernadette îi cere ajutorul lui Stuart.