Metamorfoza profesorului Proton
Profesorul Proton îl ajută pe Sheldon să facă față durerii, iar Leonard transformă un punct de cotitură în relația cu Penny într-o competiție cu ea. Amyși Bernadette fac un cadou de ziua Star Wars pentru băieți.