Disiparea descoperirii
Leonard și Amy îl ajută pe Sheldon să facă față rușinii pe care o simte după ce contribuția lui accidentală către știință este dovedită a fi falsă. Raj trebuie să stea cu Howard și Bernadette pentru o săptămână.