Îndepărtarea lui Cooper
Cât Sheldon este plecat în Texas și toată gașca se adună ca să împodobească pomul de Crăciun din apartament și toți se gândesc cum ar fi fost viețile lor dacă nu l-ar fi întâlnit vreodată pe Sheldon.