Dilema convenției
După ce băieții nu reușesc să ia bilete la Comic-Con, Sheldon se hotărăște să țină propria lui convenție și ajunge să petreacă o noapte sălbatică cu James Earl Jones. Între timp, fetele încearcă să vadă dacă se pot purta ca niște oameni mari.