Amalgamul indeciziilor
Raj este copleșit de vinovăție deoarece iese cu două femei în același timp, iar Penny nu știe dacă să accepte sau nu un rol într-un film nu tocmai bun. Amy îl ajută pe Sheldon, care trebuie să aleagă între două sisteme de gaming.