Leonard încearcă să îl ajute pe Sheldon să își deschidă mintea prin reinstaurarea joii în care Orice se poate întâmpla, însă când Sheldon încearcă să fie spontan, acest lucru declanșează certuri neașteptate între Penny, Amy și Bernadette.