Rezonanța romantismului
Cea mai recentă descoperire științifică a lui Sheldon îl face să se simtă ca o escroc și amenință să îl bântuie pentru totdeauna. Între timp, gestul romantic pe care Howard îl face pentru Bernadette o inspiră pe Penny să se poarte mai frumos cu Leonard.