Ramificarea ezitării
Marea lovitură a lui Penny în actorie, cu rolul din „NCIS: Anchetă militară”, e un eșec, iar Leonard încearcă s-o ajute. Ca urmare, Penny îi pune lui Leonard o întrebare îndrăzneață despre relația lor.