Turbulențele din prietenie
După un război al insultelor, Bernadette încearcă să îi împace pe Howard și Sheldon și îi convinge să călătorească împreună în Houston în încercarea de a-și întări prietenia. Între timp, Penny primește un rol jenant într-un film.