Manipularea locomotoare
Dragostea plutește în aer când Amy îl convinge pe Sheldon să meargă cu ea într-un week-end romantic în Napa Valley ca să sărbătorească Sfântul Valentin. Între timp, Leonard și Penny trebuie să îl ducă pe câinele lui Raj la veterinar.