Dezbaterea legată de masă
Când Leonard cumpără o masă pentru sufragerie, Sheldon își reevaluează schimbările din viață. Între timp, Wolowitz primește șansa să se întoarcă din nou în spațiu, iar Bernadette nu știe dacă să îl încurajeze sau nu.