Dispariția gorilei
Penny își reevaluează alegerile în viață după o zi groaznică la muncă și nu știe dacă să facă pasul cel mare cu Leonard. Între timp, Howard și Bernadette încearcă să aibă grijă de doamna Wolowitz, iar Raj primește sfaturi de relații de la Sheldon.