Diminuarea experienței căutătorilor
Amy distruge unul din filmele preferate ale lui Sheldon, „Raiders of the lost ark”, iar acesta devina defensiv, dorind să se răzbune. Între timp, Leonard descoperă un mod prin care o poate convinge pe Penny să facă orice.